E-Logistyka

LOGISTYKA E-COMMERCE

Naszą misją jest wspieranie wzrostów sprzedaży i rozwoju obsługiwanych przez nas sklepów. Sprawiamy, że logistyka e-commerce staje się wyróżnikiem rynkowym i przewagą konkurencyjną naszych klientów. Usługi realizujemy z dbałością o CX (customer experience – wrażenia kupującego).

Logistyka e-sklepów – usługi:

  • obsługa dostaw i magazynowanie produktów
  • przyjmowanie i kompletowanie zamówień
  • fiskalizacja sprzedaży w imieniu sklepu
  • dystrybucja przesyłek
  • przyjmowanie i obsługa zwrotów
  • infolinia
  • fotografia produktowa
  • opisy produktów
  • zarządzanie zapleczem platformy sprzedaży
  • warsztaty i doradztwo w zakresie zwiększania sprzedaży i optymalizacji logistyki

W naszych projektach wykorzystujemy nowoczesną infrastrukturę i systemy IT, działamy w trybie 24h. Realizujemy nielimitowaną ilość zamówień dziennie. Współpracujemy z wieloma partnerami, oferując naszym klientom wszystkie dostępne na rynku opcje dostawy: kurierzy, paczkomaty, poczta, odbiory własne. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy zarówno dla światowych korporacji, jak i niewielkich, rodzimych e-sklepów.

Zapytaj o ofertę
 

W ramach Grupy OEX oferujemy kompleksową obsługę e-sklepów w modelu end2end. Wspieramy klientów w zwiększaniu sprzedaży w internecie poprzez projektowanie i tworzenie platform, marketing w sieci, testy użyteczności i poprawę konwersji. Stworzyliśmy i obsługujemy ponad 150 sklepów internetowych.

Z jakich powodów warto z nami współpracować?

  • zamieniamy koszty stałe na zmienne
  • elastycznie dostosujemy nasze zasoby do obsługi nawet bardzo dużych wahań ilości przesyłek
  • obniżamy koszt i skracamy czas dostarczenia towarów do klientów końcowych
  • ograniczamy ilość zwrotów i reklamacji spowodowanych wysłaniem niewłaściwego produktu lub jego uszkodzeniem w transporcie
  • dzięki wysokiej jakości obsługi logistycznej zwiększymy lojalność klientów i sprzedaż e-sklepu
  • jesteśmy jednym z największych nadawców paczek w kraju. Przesyłki wyjeżdżające z naszego magazynu nawet o 22:30 są doręczane odbiorcom końcowym w kolejnym dniu roboczym na terenie całego kraju.

 

CASE STUDY – Nescafe Dolce Gusto

DYSTRYBUCJA POSM

Sprawiamy, że nasi klienci efektywniej wykorzystują materiały marketingowe. Oszczędności na produkcji POSM, generowane dzięki rozwiązaniom Cursora, sięgają nawet 65 proc. kosztów.

Oferujemy kompleksową obsługę logistyczną każdego rodzaju materiałów POS: standów, ekspozytorów, lodówek, stoisk promocyjnych, folderów i ulotek, próbek produktów, produktów gotowych i wielu innych.

Logistyka POSM – usługi: 

  • obsługa dostaw i magazynowanie POSM, próbek, produktów gotowych o przeznaczeniu marketingowym
  • przyjmowanie i kompletowanie zamówień
  • dystrybucja zamówień
  • udostępnianie magazynów regionalnych i cross-docków pracownikom struktur sprzedaży
  • instalacja materiałów marketingowych w punktach sprzedaży
  • serwis i renowacja
  • utylizacja materiałów i produktów niepełnowartościowych
  • warsztaty i doradztwo w zakresie zmniejszania kosztów i optymalizacji logistyki POSM
Zapytaj o ofertę
 

W ramach usługi udostępniamy klientom nasz autorski system do zarządzania materiałami marketingowymi, który ułatwia codzienną pracę handlowców. Aplikacja umożliwia wygodne zamawianie produktów i ułatwia planowanie ich optymalnego wykorzystania. Zawiera m.in. informacje o stanach magazynowych oraz zdjęcia i opisy poszczególnych materiałów. Automatycznie generuje także informacje o gabarytach i wadze przesyłki.

Z jakich powodów warto z nami współpracować?

  • wymiernie redukujemy koszty produkcji i dystrybucji POSM
  • zwiększamy efektywność wykorzystania materiałów marketingowych, dostosowując ich ilości i rodzaje do rzeczywistych potrzeb
  • kompleksowo zajmujemy się całym procesem obsługi POSM, pozwalając pracownikom klienta skoncentrować się na kluczowych zadaniach
  • nasz system umożliwia szczegółowy monitoring procesu dystrybucji materiałów promocyjnych

CASE STUDY – producent biżuterii

OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

Wspieramy klientów w tworzeniu i obsłudze programów lojalnościowych oraz promocji konsumenckich. Kompleksowo zajmujemy się nie tylko logistyką takich projektów, ale także tworzymy  ich koncepcję i przygotowujemy infrastrukturę umożliwiającą ich sprawną realizację. Klientom udostępniamy możliwość korzystania z naszej bazy ponad 70 stałych dostawców markowych produktów w najlepszych cenach. W dowolny sposób personalizujemy nagrody.

Obsługa programów lojalnościowych – usługi:

  • koncepcja programu
  • tworzenie bilansu p&l
  • przygotowywanie regulaminów
  • dobór, zakup i personalizacja nagród
  • magazynowanie produktów
  • kompletowanie i dystrybucja zamówień
  • promocje money back, satysfakcja gwarantowana
  • rozliczenia podatkowe
  • obsługa infolinii
Zapytaj o ofertę
 

W ramach Grupy OEX oferujemy także budowę i obsługę platform e-commerce dedykowanych programom lojalnościowym. Tworzymy opisy i zdjęcia produktów oraz prowadzimy działania e-marketingowe, pomagające dotrzeć do większej ilości potencjalnych użytkowników.

 

Z jakich powodów warto z nami współpracować?

  • umożliwiamy uruchomienie każdej wielkości programów lojalnościowych w krótkim czasie
  • redukujemy koszty obsługi programu
  • zapewniamy atrakcyjne nagrody w doskonałych cenach, pozwalające zaangażować uczestników programu
  • rozwiązujemy się kwestie formalno – prawne związane z obsługą takich projektów.

OPTYMALIZACJA TSL

Zapewniamy optymalny, od strony kosztów i terminów realizacji, transport krajowy i międzynarodowy. Realizujemy wszystkie czynności operacyjne związane z importem lub eksportem, umożliwiając naszym klientom skoncentrowanie się na sprzedaży i marketingu. Obsługujemy wszelkiego typu przesyłki frachtowe oraz organizujemy odprawy celne w polskich i europejskich portach oraz lotniskach (m.in. we Frankfurcie, Hamburgu, Rotterdamie i Gdyni).

Optymalizacja TSL – usługi:

  • FCL: transporty pełnokontenerowe
  • LCL: transporty drobnicowe
  • air cargo: transporty lotnicze
  • konsolidacja transportów
  • odprawy celne
  • rozładunek kontenerów, paletyzacja
  • magazynowanie
  • co-packing produktów
  • dostawy „do drzwi”

.

Zapytaj o ofertę
 

W kompleksowym wariancie usługi sprowadzone z zagranicy produkty dostarczamy do naszego magazynu w Polsce, gdzie kompletujemy pojedyncze przesyłki i dystrybuujemy do odbiorców końcowych w kraju lub zagranicą.

Z jakich powodów warto z nami współpracować?

  • dzięki skali działania pomagamy klientom zredukować koszty transportu produktów z zagranicy
  • w odróżnieniu od większości firm TSL oferujemy wartość dodaną w postaci magazynowania sprowadzonych towarów na terenie Polski i dystrybucję pojedynczych produktów do odbiorców końcowych
  • zajmujemy się wszystkimi kwestiami związanymi z formalną obsługą transportu

E-HURTOWNIA (VIRTUAL-WHOLESALE)

Usługę dedykujemy producentom nieposiadającym własnych sieci dystrybucyjnych i korzystającym z zewnętrznych dystrybutorów. Nasze rozwiązanie pozwala na skoncentrowanie w jednym miejscu obsługi całego procesu dostarczenia towaru do punktów sprzedaży w całej Polsce. W imieniu klientów dbamy nie tylko o proces magazynowania i dostawy, ale również fiskalizację sprzedaży i monitoring płatności. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h. Dodatkowo nasza rozbudowana struktura pracowników terenowych umożliwia skorzystanie z usługi merchandisingu, audytów w punktach sprzedaży i współdzielonej sieci przedstawicieli handlowych.    

e-Hurtowania – usługi: 

  • awizowanie, przyjmowanie towarów
  • kompletowanie zamówień
  • dystrybucja zamówień
  • wystawianie dokumentów księgowych w imieniu klientów
  • monitoring płatności
  • zbieranie zamówień przez współdzieloną sieć przedstawicieli handlowych
  • audyty w punktach sprzedaży
  • merchandising
  • doradztwo w zakresie optymalizacji dystrybucji produktów

 

Zapytaj o ofertę
 

Z jakich powodów warto z nami współpracować?

  • pomagamy klientom uniezależnić się od dystrybutorów i wpływu ich rozliczeń ze sklepami na realizację zamówień
  • redukujemy koszt dystrybucji produktów, eliminując pośredników
  • odciążamy klientów z rozliczeń z odbiorcami
  • za obsługę całego procesu wystawiamy jedną fakturę zbiorczą miesięcznie

POSM COMPETENCE CENTER

Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie zarządzania POSM. Projektujemy, produkujemy i dostarczamy materiały marketingowe do punktów docelowych. W imieniu naszych klientów pomagamy wybrać oraz nadzorujemy dostawców zewnętrznych (także zagranicznych) i przejmujemy pełną odpowiedzialność za współpracę z nimi. Prowadzimy audyty wykorzystania materiałów w punktach sprzedaży i poprawiamy efektywność wydatkowania budżetów. Za całość działań wystawiamy jedną zbiorczą fakturę.

POSM Competence Center – usługi: 

  • opracowanie koncepcji POSM
  • kreacja materiałów
  • produkcja
  • kontrola jakości
  • transport i import
  • rozliczenia finansowe z partnerami zewnętrznymi
  • dystrybucja
  • audyty w punktach sprzedaży
  • serwis i renowacja
  • utylizacja materiałów i produktów niepełnowartościowych
  • warsztaty i doradztwo w zakresie zmniejszania wydatków, optymalizacji zarządzania POSM
Zapytaj o ofertę
 

Magazynujemy wiele SKU na jednym nośniku lub miejscu półkowym, dzięki czemu materiały zajmują optymalnie mało miejsca. Cyklicznie dokonujemy komasacji i optymalizacji stoku.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • redukujemy koszt zarządzania POSM
  • przejmujemy odpowiedzialność za wszystkie zadania związane z materiałami marketingowymi pozwalając klientom skoncentrować się na kluczowych zadaniach
  • rozliczamy się w oparciu o ilość operacji, nie abonament
  • za obsługę całego procesu wystawiamy jedną fakturę zbiorczą miesięcznie

E-COMMERCE CROSS-BORDER

Oferujemy kompleksową obsługę logistyczną zagranicznych sklepów internetowych oraz międzynarodowych producentów dostarczających produkty do e-sklepów. Pomagamy przenosić operacje do Polski, oferując niższe ceny obsługi z zachowaniem jakości i szybkości dostaw. Posiadamy infrastrukturę umożliwiającą obsługę każdej wielkości e-sklepów.

 

Zapytaj o ofertę
 

E-commerce cross-border – usługi:

  • obsługa źródeł zaopatrzenia
  • transport morski lub lotniczy do Polski
  • obsługa celna
  • przyjęcie towaru do magazynu: kontrola jakości, formatowanie palet, lokalizacja językowa etykiet, magazynowanie
  • integracja stanów magazynowych z e-sklepem
  • obsługa zamówień (pic&pack)
  • dystrybucja B2C i B2B na terenie EU
  • obsługa zwrotów
  • zdjęcia i opisy produktów
  • customer service support – wielokanałowa obsługa klienta w języku lokalnym
  • fiskalizacja sprzedaży
  • wspierające usługi finansowe – faktoring, faktoring odwrotny


Z jakich powodów warto z nami współpracować?

  • redukujemy koszt obsługi logistycznej e-sklepów
  • gwarantujemy najwyższy standard obsługi logistycznej, pozwalającej budować przewagę konkurencyjną e-sklepu
  • odpowiadamy za wszelkie kwestie formalno – prawne związane z transportem międzynarodowym
  • oferujemy kompleksową obsługę e-sklepów – wszystko w ramach jednej zbiorczej faktury

Dział sprzedaży

 

Grzegorz Wroniszewski

Dyrektor zarządzający E-logistics

tel. 508 030 092 / elogistics@cursor.pl

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij