Case Study

15.04.2015

Wsparcie sprzedaży produktu w sieci handlowej

Akzo Nobel

Wspieramy sprzedaż produktów lub usług naszych klientów w lokalnych lub ogólnopolskich sieciach handlowych. Do naszych zadań należy:

  • Realizacja celów sprzedażowych klienta;
  • Budowa sieci doradców sprzedaży, którzy pomagają klientom w wyborze produktu;
  • Organizacja eventów sprzedażowych;
  • Audyty handlowe oraz akcje „Tajemniczy klient”
  • Wymiana produktów oraz copacking;
  • Badania opinii klientów;
  • Wsparcie w obszarze obsługi i zarządzania magazynami;
  • Produkcja materiałów wsparcia sprzedaży;
  • Zarządzanie personelem realizującym projekt.

Korzyści dla klienta:

  • Redukcja kosztów akcji wspierających sprzedaż;
  • Budowanie wizerunku marki przez profesjonalnych doradców sprzedaży;
  • Kompleksowa obsługa projektu u jednego dostawcy;
  • Elastyczny rozwój współpracy dopasowany do bieżących potrzeb klienta.

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij