Case Study

14.04.2015

Rozwój działań dystrybucyjno - sprzedażowych na rynku detalicznym i hurtowym

Produkty i usługi skierowane do indywidualnego konsumenta

Cursor oferuje kompleksową usługę outsourcingu procesu sprzedażowego, obejmującą przygotowanie koncepcji realizacji, kosztorysu działania, organizację zespołu handlowego: rekrutację, szkolenia, wyposażenie w narzędzia pracy, nadzór wykonania zadań i raportowanie wyników.

Usługa obejmuje przede wszystkim:

  • rekrutację przedstawicieli handlowych i pracowników nadzoru,
  • dostosowanie i opracowanie procedur i instrukcji (Standard ISO 9001:2008),
  • szkolenie
  • wyposażenie w środki techniczne,
  • zarządzanie towarem (model vansellingowy), w tym magazynowanie, logistyka i fiskalizacja sprzedaży,
  • zarządzanie zespołem w zakresie celów, planowania pracy, egzekucji wykonania zadań, wsparcia technicznego i coachingu,
  • raportowanie działań i realizacji celów handlowych,
  • stały kontakt ze zleceniodawcami.

Korzyści biznesowe

Usługa Cursor pozwala efektywnie realizować działania handlowo-dystrybucyjne bez konieczności zwiększania zatrudniania czy inwestycji w środki trwałe jak np. narzędzia pracy (auta, komputery, systemy raportowe) wewnątrz własnej organizacji zleceniodawcy.

Do podstawowych korzyści ze współpracy z Cursor należą:  

  • elastyczność i szybkość działania bez ograniczeń geograficznych – od momentu decyzji o współpracy do wystawienia gotowego, ogólnopolskiego, liczącego ponad 20 osób zespołu handlowców, przeszkolonych i wyposażonych w narzędzia pracy, z reguły nie upływa więcej niż 4 tygodnie;
  • zmniejszenie kosztów realizacji poprzez zaangażowanie zasobów zewnętrznych outsourcera (stali dostawcy to większe rabaty, niższe koszty finansowania zakupów, itd.);
  • zdolność do szybkiej reorganizacji koncepcyjnej, operacyjnej czy logistycznej w przypadku konieczności modyfikacji założeń/parametrów przedsięwzięcia. Optymalizacja kosztów to także efekt synergii w działaniach typowo logistycznych np. w obszarze dystrybucji materiałów POS czy oszczędności w kosztach administracyjnych (koszty obsługi kadrowej, obsługi administracyjnej narzędzi pracy jak flota samochodowa czy IT);
  • możliwość koncentracji na własnych celach biznesowych – za zarządzanie zespołami ludzkimi i infrastrukturą odpowiada firma outsourcingowa;
  • transparentność bieżących kosztów działania zewnętrznej struktury, a przez to możliwość stałej kontroli efektywności biznesowej stosowanych rozwiązań.

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij