Case Study

14.04.2015

Konkurs wspierający sprzedaż

Producent kosmetyków pielęgnacyjnych

Oferujemy zróżnicowane działania wsparcia sprzedaży, m.in. promocje buy&get, degustacje, eventy, konkursy. Wszystkie są realizowane na podstawie indywidualnych potrzeb klienta i KPI projektu.

Cursor oferuje organizację różnego typu konkursów czy loterii SMS. Po stronie spółki leży przygotowanie kreacji (KV, POS, bannerów na strony WWW itp.), dodatkowych ekspozycji i materiałów POSM w punktach sprzedaży, w których odbywają się aktywności, zapewnienie personelu promocyjnego oraz wszelkich technologii niezbędnych do przeprowadzenia projektu. Cursor odpowiada również za dobór, zakup oraz pełną logistykę nagród (także dokumentów podatkowych) związanych z wykonywaną aktywnością.

Dzięki rozbudowanym strukturom terenowym, Cursor może przeprowadzić imprezy równocześnie nawet w kilkuset miejscach w całej Polsce. W ten sposób zapewnia optymalne sprzężenie wykorzystania działań animacji sprzedaży z innymi działaniami marketingowymi (np. ATL).

Korzyści biznesowe

  • Zwiększenie efektywności wykorzystania dotychczasowych miejsc sprzedaży
  • Szansa na dotarcie do nowych konsumentów
  • Wzmocnienie tożsamości marki i umocnienie jej w świadomości już pozyskanych klientów
  • Przekazanie organizacji podmiotowi zewnętrznemu przy jednoczesnym zachowaniu wpływu na kształt aktywności
  • Przekazanie wszelkich działań prawno-podatkowych związanych z organizacją wsparcia sprzedaży

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij