Biuro prasowe

poniedziałek, Maj 23, 2016

Rzeczpospolita, Jak zatrzymać klienta w e-sklepie

(…) Jednakże równie istotne jak atrakcyjność strony internetowej czy automatyzacja marketingu jest też odpowiednie zorganizowanie logistyki e-sklepu. Zasady są podobne dla osoby prowadzącej w garażu sklep z uszczelkami czy dla giganta odzieżowego.
– Na zadowolenie odbiorcy końcowego w obu przypadkach ma wpływ zarówno cena za dostawę, jak i jej jakość. W tym obszarze każdy e-sprzedawca powinien wziąć pod uwagę kilka czynników, m.in. dopasowanie opakowań do sprzedawanych produktów czy dobór właściwego przewoźnika. Oszczędzanie na opakowaniach kończy się z reguły większą liczbą reklamacji – przestrzega Krzysztof Wieczorek, dyrektor w spółce logistycznej Cursor

Więcej na ten temat w Rzeczpospolitej.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij