Biuro prasowe

piątek, Marzec 17, 2017

Rynek Spożywczy, Ostatecznie liczy się wynik

Narzędzia wsparcia sprzedaży są rozumiane bardzo szeroko. Niektórzy pod tym terminem odnajduję działania marketingowe, inni stosowaną przez handlowców technologię czy zaawansowane metody analizy danych. „Ostateczny wynik finansowy możemy podnieść na dwa sposoby: po pierwsze zwiększając uzyskaną ze sprzedaży marżę, a po drugie obniżając koszty. Wsparcie sprzedaży w sklepie może zarówno wpłynąć na wzrost marży, jak i ,o ile będzie racjonalnie prowadzone, na obniżenie kosztów. – Piotr Haman, Wiceprezes Zarządu Cursor S.A.

Zobacz artykuł

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij