Biuro prasowe

środa, Kwiecień 1, 2015

Retail Trends Polska, Pamiętaj o mnie

Każde wyjątkowe potraktowanie klienta z pewnością zwróci jego uwagę, wzbudzi sympatię i spo­woduje, że będzie chętnie powracał do sklepu.

Rolą sprzedawcy jest przede wszystkim zrozumienie, po co klient przyszedł do sklepu, i pomoc w znalezieniu produktów zaspokajających jego potrzeby. Piotr Haman, dyrektor zarządzający usługami trade support w Cursor, twierdzi, że dobry sprzedawca nie będzie proponować towaru, który dla kupującego nie jest odpowiedni, gdyż to prosta droga do utracenia go na zawsze. Jeżeli jednak uda się nawiązać z nim kontakt, porozmawiać o rzeczach z jego punktu widzenia ważnych, mamy do czynienia z tzw. „pozytywną transakcja psychologiczną”. Nawet jeżeli za pierwszym razem nie dojdzie do zrealizowania transakcji, klient z pewnością wróci do takiego sklepu.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij