Biuro prasowe

czwartek, Kwiecień 2, 2015

Retail Trends Polska, Niska cena nie wystarczy

– Wszystkie te zmiany zmierzają w kierunku zapewnienia konsumentom wygody i upodabniają kupowanie w sieci do zakupów w tradycyjnych sklepach. Cały proces odbywa się niejako przy okazji, bez tracenia cennego czasu, odry­wania się od pracy, wychodzenia z domu, ale również podczas podróży czy innych zajęć. Klienci coraz częściej wybierają sklepy oferujące bezproblemowe procesy zakupowe, szybką dostawę w dogodne miejsce (i o określonym czasie), a także opiekę, jaką sklep otacza ich w przypadku problemów z zakupionymi towarami czy usługami – przekonuje Andrzej Muzaj, e-commerce marketing specialist Divante.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij