Biuro prasowe

czwartek, Kwiecień 21, 2016

Puls Biznesu, Handel w internecie powoduje, że zarządzanie dostawami staje się bardziej złożone

Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający e-logistics Cursor, podkreśla, że w sieci porównywanie ofert jest łatwe, trzeba zatem uczynić z logistyki przewagę, konkurencyjną, wpływającą na decyzje o zakupie  w konkretnym sklepie internetowym.
-Należy składać jasne i precyzyjne deklaracje dotyczące dostępności produktów i czasu realizacji zamówienia, czyli dostarczenia go do miejsca wskazanego przez kupującego. Szczególnie ważne, jest patrzenie na zakupy oczyma kupującego, dla którego informacja „czas realizacji zamówienia 24h” może nie być jednoznaczna w przeciwieństwie do komunikatu „zamówienie złożone do 17.00 wysyłamy tego samego dnia roboczego, a dostarczamy w następnym dniu roboczym” podpowiada Grzegorz Wroniszewki.
-Logistyka w e-commerce obejmuje również obsługę sprzedaży, w tym fiskalną, call center i zwroty, a więc należy integrować systemy magazynowe, księgowe i finansowe, by sprawnie zarządzić informacjami dotyczącymi transakcji.

Więcej na ten temat w Pulsie Biznesu

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij