Biuro prasowe

wtorek, Marzec 17, 2015

Dziennik Gazeta Prawna, Jakość obsługi przyciąga lepiej niż niskie ceny. Bo na dłużej

Poprawa jakości obsługi klienta to też zapewnienie dobrej atmosfery zakupów, przyjaznego otoczenia, czy dobrej ekspozycji, która pozwoli kupującym łatwo odnaleźć poszukiwaną rzecz.

 – Istotne jest więc, by zapewnić czytelny dostęp do informacji, takich jak cena towaru, charakterystyka produktu. Na komfort zakupów wpływają też oświetlenie, czystość czy muzyka, która nie może być zbyt za głośna ani zbyt cicha – tłumaczy Piotr Haman, dyrektor zarządzający usługami sales support w Grupie OEX.

 

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij