Biuro prasowe

piątek, Czerwiec 19, 2015

Gazeta Finansowa, Popularność internetowych witryn sklepowych

Sklep przyjazny klientom powinien uwzględniać różne specyficzne ograniczenia, preferencje oraz całą sferę uwarunkowań, która składa się na fakt, że w ostatecznym rozrachunku użytkownik będzie postrzegał nasz e –sklep jako miejsce, gdzie warto wrócić i jeszcze polecić je znajomym.  Na etapie projektowania koncentrujemy się na tym, żeby serwis e–commerce odpowiadał oczekiwaniom klienta, a nie tylko wizji właściciela. W dużych organizacjach partnerami dla nas są zespoły złożone z ludzi od sprzedaży, marketingu, PR, zarzadzania zasobami ludzkimi, IT i finansów, a cały proces przebiega według ściśle określonych procedur. Autorami są przedstawiciele User Experience Lead Divante oraz New Business Developer Divante.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij