Biuro prasowe

piątek, Styczeń 8, 2016

Marketer+, Wyzwania w sprzedaży 2016

– Dynamiczne zmiany na rynku sprzedaży zapoczątkowało upowszechnienie internetu i rozwój e-handlu. Stopniowo coraz większa część sprzedaży jest realizowana za pośrednictwem sklepów internetowych. Dostęp do internetu w Polsce ma już 75% konsumentów przy średniej europejskiej niewiele ponad 80%. Jednocześnie konsumenci przyzwyczajeni są do bezpośredniego kontaktu z towarem przed dokonaniem zakupu. Sklepy tym samym, w określonych branżach, stały się showroomami, w których konsument ogląda i ewentualnie testuje produkt, ale już go nie kupuje, wraca do witryny internetowej i realizuje transakcję w e-sklepie – tłumaczy Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor S.A. Link do artykułu

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij