Biuro prasowe

poniedziałek, Marzec 10, 2014

Grupa OEX rozwija dział strategii marketingowej i kreacji

Grupa OEX poszerza portfolio swoich rozwiązań o strategię marketingową i kreację. Nowy dział, funkcjonujący pod marką Bluecloud, tworzą Monika Donner i Łukasz Janowski. Świeżo pozyskane kompetencje pozwolą Grupie OEX zaoferować klientom unikalny na rynku zakres obsługi procesów sprzedażowych i marketingowych.

Bluecloud to marka, która powstała w strukturze holdingu OEX, w celu zapewnienia klientom jeszcze bardziej kompleksowej obsługi. Nowa oferta bazuje na koncepcji „chmury”, skupiając najszerszą na rynku sieć kompetencji z zakresu wsparcia sprzedaży i marketingu. Zasoby będą każdorazowo dobierane do konkretnego projektu, co pozwoli wyeliminować stałe koszty oraz zwiększy elastyczność i efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.

Rozbudowana oferta Grupy OEX umożliwi kompleksową obsługę procesów sprzedażowych i marketingowych: od opracowania koncepcji działań, przygotowania projektów graficznych, produkcję materiałów, przez zapewnienie ludzi i infrastruktury niezbędnej do realizacji konkretnych aktywności, aż po logistykę, działania online i kampanie promocyjne BTL i TTL.

W takim modelu dział Bluecloud będzie realizował dla klientów projekty z zakresu field marketingu, promocji, eventów, programów lojalnościowych, rebrandingu i outdooru.

Rozbudowa kompetencji to naturalny krok w kierunku rozwoju Grupy OEX. Utworzenie działu strategiczno – kreatywnego pozwoliło nam zbudować unikalną na rynku ofertę. Obecnie klienci mogą powierzyć naszej spółce obsługę całości procesów wspierających sprzedaż, bez konieczności współpracowania z kilkoma dostawcami zewnętrznymi. To zarówno wygoda, jak i wymierna oszczędność kosztów – mówi Artur Wojtaszek, wiceprezes zarządu Grupy OEX.

Trzon Bluecloud tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na jego czele stoją Łukasz Janowski oraz Monika Donner, którzy realizowali projekty dla takich marek jak Coca-Cola, Nestle, Polsat, Amica, USP Zdrowie i Bosch.

Łukasz Janowski w ostatnim czasie – jako Dyrektor Zarządzający – odpowiadał za rebranding Linea Recta Polska w Unique One i powołanie nowej spółki interaktywnej Unique Digital. Wcześniej przez ponad 5 lat pracował w strukturach PMPG S.A. (wydawcy m.in. Wprost). W agencjach BTL Point Group i Nano, jako Client Service Director. Swoją karierę zaczynał w Cursorze. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Monika Donner wielokrotnie sprawowała funkcję dyrektora kreacji, m.in. w agencjach Polymus BTL, Focus Media Group, K2 oraz Linea Recta Polska. Jest laureatką wielu nagród, m.in. Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły, Webstar za projekt Volvo XC60, KTR Brąz w kategorii marketing wirusowy oraz sieci Grey za reklamę prasową Hyundai.

Więcej informacji na temat Bluecloud pod adresem: www.blue-cloud.pl

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij