Biuro prasowe

piątek, Marzec 10, 2017

Gazetaprawna.pl, Cena schodzi na dalszy plan

E-sprzedawcy muszą się nauczyć odpowiadać na potrzeby klientów. W coraz większym stopniu od spełniania ich oczekiwań związanych z szybkością i jakością obsługi będzie zależeć sukces w handlu. . – Będzie więc przybywało zdjęć 3D czy filmów pokazujących użyteczność produktów, bo to działa na kupującego – pozwala świadomie i z pełnym przekonaniem podjąć decyzję o zakupie, a tym samym daje poczucie satysfakcji i buduje długotrwałą relację kupującego ze sprzedającym – komentuje Łukasz Wysokiński, dyrektor rozwoju OEX E-Logistics.

Zobacz artykuł

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij