Biuro prasowe

czwartek, Październik 29, 2015

Gazeta Wyborcza, Łowią nas na mięso i crocsy

-Polacy według sieci dają łowić się na mięso. Typowi Polacy jak pokazuje lista najczęściej reklamowanych produktów w gazetach w 2015 r. – kupują głównie pomidory, łopatkę wieprzową, ćwiartkę kurczaka. Ptasie mleczko jest najtańszym markowym słodyczem, podstawowym owocem w koszyku jest pomarańcza, często zresztą tańsza niż jabłka. Ryby promowane są rzadko, bo są drogie, bo jemy je rzadko. Podobnie jak z wołowiną. Co to zestawienie mówi o konsumentach? Że kochają produkty podstawowe, nieluksusowe –  tłumaczy Piotr Haman, dyrektor zarządzający usługami wsparcia sprzedaży w Cursor S.A.

Więcej na ten temat w Gazecie Wyborczej.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij