Biuro prasowe

środa, Kwiecień 1, 2015

Eurologistics, Brygady do zadań specjalnych

Dostęp do wiedzy, zasobów i doświadczenia partnera zewnętrznego stają się dziś kluczowym argumentem przemawiającym za outsourcowaniem działań handlowych i wspierających sprzedaż.

– Outsourcing pozwala na optymalizację rozwoju projektów sprzedażowych i efektywne wykorzystanie dostępnych na rynku możliwości. W zależności od rodzaju usługi oszczędności finansowe dla klienta mogą sięgać nawet 30-40 proc. Z rynku trafia do nas coraz większa ilość zapytań dotyczących wsparcia przy integracji kanałów sprzedażowych, zarówno ze strony firm stacjonarnych, jak i tych działających w Internecie -mówi Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij