Biuro prasowe

wtorek, Sierpień 26, 2014

Dziennik Gazeta Prawna, Nowe zasady rozliczeń za miejsce na półkach w dużych sklepach

Na rynku dziala wiele firm, które specjalizują się w usługach merchandisingu. U nich można wynająć pracowników, którzy w imieniu producenta będą sprawować pieczę nad towarami w sklepie. Warto podkreślić, że pracownicy takich firm na co dzień przebywają w sklepach należących do sieci. Czasem jest to jeden pracownik, a czasem kilku. – Dbają o interesy kilku różnych producentów. Obowiązuje jednak zasada, zgodnie z którą nie powinni oni obsługiwać konkurencyjnych dla siebie firm – tłumaczy Piotr Haman, dyrektor zarządzający usługami sales support w Grupie OEX.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij