Biuro prasowe

środa, Maj 6, 2015

Cursor wspiera 40-lecie marki VisolVit

Cursor organizuje cykl wydarzeń edukacyjnych z okazji 40 urodzin marki witamin VisolVit. Działania promujące kształtowanie postawy prozdrowotnej zostaną skierowane do 5000 dzieci z przedszkoli na terenie całej Polski.

W ramach współpracy z firmą Angelini Pharma Polska, dystrybutora witamin VisolVit, Cursor opracował całościową koncepcję aktywności wspierających jubileusz marki. Spółka odpowiada także za kompleksową obsługę wydarzeń, komunikację i produkcję materiałów promocyjnych.

Na uczestników spotkań organizowanych przez Cursor czeka szereg animacji, łączących zabawę z edukacją. Rodzice przedszkolaków mogą wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez lekarzy pediatrów. Tematem przewodnim spotkań z rodzicami jest problem niedoboru witamin, suplementacji i prawidłowego odżywiania.

Program wydarzeń przygotowaliśmy w taki sposób, żeby zainteresować nim najmłodszych uczestników, a jednocześnie w przystępny sposób przekazać wiedzę na temat zdrowego trybu życia. Do współpracy zaprosiliśmy profesjonalistów – lekarzy i fizjoterapeutów – mówi Agnieszka Belusiak, account director z działu field marketing spółki Cursor.

W ramach umowy z Angelini Pharma Polska Cursor odpowiadał za rekrutację przedszkoli, w których są zorganizowane spotkania, zajął się również produkcją i logistyką materiałów POS. W gestii Cursora znalazło się także zatrudnienie i przeszkolenie personelu promocyjnego, wspierającego realizację wydarzeń.

Cykl spotkań dla marki VisolVit będzie prowadzony przez Cursor do 19 czerwca 2015 roku. Akcja zostanie zorganizowana w 11 miastach: Warszawie, Gdańsku, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu i w Bydgoszczy.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij