Biuro prasowe

środa, Październik 5, 2016

Cursor S.A. z grupy OEX z kontraktami na obsługę logistyczną sklepów internetowych i stacjonarnych Próchnika.

W dniu 3 października 2016 spółki podpisały umowy, na mocy których Cursor z Grupy OEX będzie prowadził sprzedaż produktów Próchnik i Rage Age online a także obsługę posprzedażową. Cursor zrealizuje również usługi magazynowania, zarządzania zapasami, usługi spedycyjne i logistykę oraz obsługę klienta w kanale online i sklepach własnych Próchnika.

Branża fashion to jeden z największych i najszybciej rosnących obszarów w e-commerce. Współpraca z Próchnikiem to potwierdzenie naszych kompetencji oraz zdolności do obsługi największych graczy na rynku i możliwość dalszego rozwoju w kategorii moda. – powiedział Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający OEX E-logistyka.

W ramach umowy, Cursor będzie nie tylko obsługiwał logistyczne sklepy Próchnika i Rage Age, ale przede wszystkim zajmie się kompleksowym zarządzaniem platformą do sprzedaży internetowej tych marek, w tym także doradztwem projektowym, obsługą klienta i infolinią.

Jesteśmy przygotowani na realizację szybkich dostaw i obsługę zwrotów, które są charakterystyczne dla internetowych sklepów odzieżowych i mogą dotyczyć nawet kilkunastu procent towarów. Naszym celem jest wspieranie sprzedaży Klienta i dlatego staramy się wdrażać takie rozwiązania, które minimalizują ryzyko nietrafnej decyzji zakupowej takie jak np. lepsza informacja i prezentacja produktu z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji.  – dodaje Grzegorz Wroniszewski.

OEX E-logistyka, która jest wydzieloną z Cursora marką, dedykowaną do działalności logistycznej, zarządza centrami logistycznymi o powierzchni  30 tys. mkw zlokalizowanymi w Łubnej k. Warszawy. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w obsłudze branży e-commerce. Do grona jej klientów należą między innymi Lotos Paliwa sp. z o. o., ING Bank Śląski – Bankujesz Zyskujesz, Nestle – Nescafe Dolce Gusto, Johnson& Johnson, Unilever, Pernod Ricard czy PZU.

Próchnik jest pierwszą spółką notowaną na GPW i od ponad 70 lat działa na rynku formalnej mody męskiej. Jest także właścicielem modowej marki RAGE AGE. Próchnik posiada 31 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w największych miastach Polski. Natomiast sprzedaż internetową rozwija od dwóch lat. 

Chcemy jeszcze bardziej zdynamizować naszą sprzedaż w Internecie i dotrzeć do naszych klientów w miejscowościach gdzie nie mamy naszych salonów. Ważne też dla nas jest doskonalenie procesu obsługi naszych klientów internetowych jak również optymalizacja wewnętrznej logistyki. Powierzenie tych procesów profesjonalnej firmie pozwali nam skupić uwagę na głównej działalności spółki   – powiedział Zbigniew Nasiłowski – Członek Zarządu Próchnik S.A.

 

O Grupie OEX

Grupa OEX to jeden z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu. W skład Grupy kapitałowej wchodzi spółka dominująca OEX S.A. oraz spółki zależne, między innymi: Divante sp. z o. o., Cursor S.A. i  Tell sp. z o. o.,

Grupa OEX działa w trzech segmentach: E-biznesu, Wsparcia sprzedaży i Zarządzania sieciami punktów sprzedaży detalicznej.

E-biznes to dynamicznie rozwijający się segment, w którym Grupa oferuje usługi IT wspierające sprzedaż oraz obsługuje e-commerce w modelu end2end, od stworzenia projektu e-sklepu, przez technologię, marketing, magazynowanie i wysyłkę towaru do klientów, aż po obsługę posprzedażną. Częścią E-biznesu jest zarządzanie zlokalizowanym pod Warszawą centrum logistycznym o powierzchni 30 tys. m. kw.

W segmencie Wsparcia sprzedaży Grupa OEX świadczy usługi związane z dostarczaniem informacji niezbędnej do zarządzania sprzedażą, m.in. badania, audyty, usługi merchandisingowe i outsourcing sił sprzedaży. Specjalizuje się w programach konsumenckich i lojalnościowych, degustacjach, samplingach, animacjach sprzedaży i eventach.

W segmencie Zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej spółki z Grupy OEX zarządzają łącznie największą liczbą salonów w Polsce dla trzech operatorów telefonii komórkowej: Orange, T-Mobile i Plus.


Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij