Biuro prasowe

wtorek, Czerwiec 20, 2017

Cursor realizuje kompleksowe działania wspierające sprzedaż dla Barilla Polska

Cursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włoskim producentem makaronów
i sosów. Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla
i Wasa w Polsce.

W ramach kontraktu Cursor odpowiada za planowanie i realizację wszystkich akcji promocyjnych
i eventowych dla Barilla Polska. Spółka z Grupy OEX kompleksowo obsługuje klienta – od koncepcji
i przygotowania projektów graficznych, przez produkcję materiałów, rekrutację i szkolenia personelu, obsługę wydarzeń, logistykę i raportowanie.

Projekty realizowane przez Cursor przekładają się zarówno na wzrost sprzedaży naszych produktów, jak i zwiększenie świadomości marki Barilla i Wasa w grupie docelowej. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu współpracy – powiedziała Marta Kąkolewska, Trade Marketing Manager Barilla Poland.

barilla_cursor

Cursor realizuje projekty wspierające sprzedaż dla Barilla Polska od 2014 roku. Współpraca rozpoczęła się od niestandardowych akcji degustacyjnych typu premium, łączących promocję produktów z edukacją konsumentów. Od tego czasu zakres i skala działań realizowanych przez spółkę z Grupy OEX dla klienta systematycznie rośnie. Od 2017 rozszerzono współpracę w obszarze kreacji i produkcji materiałów wykorzystywanych podczas projektów, m.in. POSM, stoisk i ich wyposażenia oraz odzieży dla personelu obsługującego akcje.

Cursor przeprowadził dla marki Barilla kilkaset eventów pod nazwą SHOW COOKING na terenie całego kraju. Spółka odpowiadała także za imprezy targowe oraz organizację degustacji i akcji samplingowych. Dotychczas w ramach prowadzonych przez Cursor działań rozdanych zostało ponad 1,7 miliona porcji produktów Barilla i Wasa.

Realizując akcje wsparcia sprzedaży stawiamy na kreatywne rozwiązania, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów i kreują ich zaangażowanie. Nasza rozbudowana struktura terenowa umożliwia nam obsługę zarówno wydarzeń o charakterze ogólnokrajowym, jak i lokalnym – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający działem field marketing w Cursor SA.

Barilla Cooking Show jest realizowany przez Cursor w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych formatach sklepów. Projekt obsługuje kilkadziesiąt zespołów promocyjnych i ekip instalacyjnych.

Barilla to włoski producent najwyższej jakości makaronów i sosów dystrybuowanych na terenie całego świata od 140 lat. Do Grupy Barilla należy także m.in. marka Wasa, producent chrupkiego pieczywa.

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij