Biuro prasowe

czwartek, Lipiec 16, 2015

Outsourcing Magazine, Aby dostawy stanowiły wyróżnik sklepu

Czym charakteryzuje się model usługi end2end w Waszym wykonaniu i w jaki sposób ten model odpowiada potrzebom nowoczesnego biznesu?

– To zaledwie wycinek outsourcingu, który oferujemy. Reprezentujemy część rynku, związaną z procesami logistycznymi wspierającymi przedsiębiorstwa sprzedające w Internecie produkty i usługi. Oferujemy dwie podstawowe usługi. Pierwsza z nich to obsługa rynku e-commerce. Druga dedykowana jest obsłudze całego cyklu życia materiałów marketingowych, w tym produktów wspierających sprzedaż naszych klientów.

Model end2end w naszym przypadku ma jednak przede wszystkim zastosowanie w procesie obsługi sklepów internetowych. Na czym on polega i z czego się składa? W tej chwili jako jedyni na polskim rynku dysponujemy zasobami umożliwiającymi obsługiwanie sektora e-commerce całkowicie kompleksowo, od początku do końca. Jeśli klient planuje uruchomić internetowy kanał sprzedaży, ale nie posiada odpowiedniej wiedzy lub infrastruktury, zaczynamy od analizy i doradztwa, jak taki kanał internetowy zbudować, poprzez analizę profitów i kosztów, badania potrzeb potencjalnych konsumentów, aż po wdrożenie platformy sprzedażowej. Na tym nie kończą się jednak korzyści naszych klientów. Po wdrożeniu i uruchomieniu sklepu internetowego zajmujemy się kwestiami jego użyteczności, a także analizą user experience, tak by sklep działał możliwe jak najsprawniej.


Więcej na ten temat w Outsourcing Magazine

Dział PR & Marketing

Strona korzysta z plików cookie.

Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij